מתיחת בטן לאחר דיאטה
November 30, 2014
ניתוח משולב – מתיחת בטן והרמת חזה
November 30, 2014

מתיחת בטן לגברים

מתיחת בטן לגברים

למרות המחשבה הרווחת בקרב רבים כי ניתוח מתיחת בטן הוא ניתוח אסתטי ששמור בעיקר לנשים אחרי לידות או נשים בלבד, היום גברים רבים ניגשים גם הם למיטת הניתוחים ומבצעים את הניתוח. ניתוח מתיחת בטן לגברים משמש לצורך הידוק וחיטוב של בטן בעלת עור רופף, כתוצאה מהזדקנות העור או מירידה במשקל ולעיתים גם בגלל נטייה גנטית.

מהלך ניתוח מתיחת בטן לגברים אינו שונה מזה של נשים. הניתוח כולל טיפול בעודפי העור והשומן בבטן והוא מתאים לאנשים שאינם בעלי עודף משקל מהותי אלא אנשים ששומרים על תזונה נכונה ופעילות גופנית ואינם מצליחים להיפטר מעודפי העור או ממראה בטן זנוחה ובולטת.

מהלך הניתוח מתחיל בהרדמת המנותח, בדרך כלל באמצעות הרדמה חלקית. ישנם מקרים מסוימים בהם יחליט המנתח על הרדמה מלאה, אך הם אינם שכיחים. לאחר הרדמת המנותח, יוצר המנתח חתך לאורך קו המפשעה, קו אורכי במרכז הבטן או חתכים קטנים באיזור קו התחתונים, בהתאם לסוג הניתוח שנקבע ולמצב הבטן של המנותח. לאחר יצירת החתכים ירים המנתח ויפריד את שכבת העור והשומן מאיזור שרירי הבטן. השלב הבא הוא טיפול בשרירים עצמם על ידי הידוק ותפירה שלהם ולבסוף, מתיחה של העור והשומן תוך הסרת עודפים. לאחר סיום התהליך הזה מתבצעת תפירה של החתך והמנותח משוחרר להתאוששות.

חשוב לציין שתוצאות הניתוח משתנות מאדם לאדם. לרוב ההחלמה לוקחת מספר שבועות ועד מספר חודשים בודדים ואת התוצאות הסופיות ניתן לראות במלוא תפארתן רק לאחר מספר חודשים. בנוסף, ישנה הגבלה לגבי הניתוח בכל הקשור לעישון: מעשנים ייאלצו להפסיק לעשן מספר שבועות לפני הניתוח ולא יוכלו לחזור ולעשן שבועות ארוכים אחריו. גברים מעשנים הרוצים לעבור ניתוח מתיחת בטן חייבים לקחת את הפקטור הזה בחשבון.

כדי לדעת האם אתם מתאימים לביצוע ניתוח מתיחת הבטן, כדאי לקבוע פגישה ראשונית אצל רופא מנתח מומחה בעל ניסיון ברפואה אסתטית וכירורגיה פלסטית. הרופא בודק את מצב הבטן, מאבחן בעיות צפויות ונותן הנחיות מוגדרות לקראת הניתוח. יחד עם המנתח ייקבע סוג הניתוח, שנבדל בעיקר בגלל סוג החתך הדרוש כדי ליצור את התוצאות הטובות ביותר.

גברים שרוצים לעבור ניתוח מתיחת בטן צריכים לדעת כי זמן ההחלמה יכול להימשך בין מספר שבועות ספורים לחודש ויותר. פעילות גופנית ניתן לעשות רק כמה שבועות לאחר הניתוח ולאחר קבלת הנחיות של הרופא המנתח. לכן כדאי להתחשב בכך מראש במידה ועבודתם דורשת פעילות גופנית שכזו. עם זאת, למרות ההשקעה ותקופת ההחלמה, חשוב לדעת שהתוצאות הסופיות נשארות בעינן גם שנים לאחר הניתוח.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Exit mobile version